تعمیر دستگاه قهوه ساز بیانچی bianchi vending

تعمیر دستگاه قهوه ساز بیانچی bianchi vending

تعمیر دستگاه قهوه ساز بیانچی bianchi vending – تعمیر قطعات الکترونیکی انواع دستگاه قهوه ساز و اسپرسو در کلینیک تخصصی دیجی برد صورت می گیرد.

شرح اجمالی دستگاه قهوه ساز

دستگاه قهوه‌ ساز  برای تهیه‌ ی قهوه در خانه، دفتر کار یا سایر مکان‌ ها استفاده می‌ شود. این دستگاه‌ ها معمولاً شامل یک مخزن برای آب، یک بخارگیر برای گرم کردن آب، یک برنجه قهوه و سیستم تخلیه‌ ی قهوه‌ آماده شده است. نوع دستگاه قهوه‌ ساز ممکن است بسته به نوع قهوه مورد استفاده، متفاوت باشد. برخی از دستگاه‌ های قهوه‌ ساز قابلیت تهیه‌ ی قهوه‌ های مختلف مانند اسپرسو، لاته، کاپوچینو و غیره را دارا هستند.

نحوه عملکرد دستگاه قهوه ساز

بیشتر دستگاه‌ های قهوه‌ساز از یک مخزن آب برای تهیه قهوه استفاده می‌ کنند. آب از این مخزن به دستگاه پمپ می‌ رود که باعث ایجاد فشار لازم برای تهیه قهوه می‌ شود. فشار بالا که ایجاد می‌ شود، اسانس قهوه را از قهوه‌ جوش استخراج می‌ کند.

برخی از دستگاه‌ های قهوه‌ ساز دارای آسیاب هستند که دانه‌ های قهوه را قبل از استفاده خرد می‌ کنند. این کار باعث می‌ شود که قهوه تازه‌ تر و با طعم بهتری تولید گردد.

 

تفاوت دستگاه قهوه ساز خانگی با دستگاه اسپرسو صنعتی

دستگاه قهوه‌ ساز  عموماً کوچکتر و قابل حمل است  که برای استفاده در خانه یا محیط‌ های کوچکتر مانند دفتر کار مناسب می باشد. ، دستگاه اسپرسو صنعتی اغلب بسیار بزرگتر و سنگین‌ تر است، که جهت استفاده در رستوران‌ ها، کافه‌ ها یا محیط‌ های تجاری بزرگ به کار می روند.

دستگاه‌ های قهوه‌ساز عموماً نسبت به دستگاه‌ های اسپرسو صنعتی معمولاً ارزان تر هستند،

دستگاه قهوه ساز صنعتی به کمک صفحه های مبدل حرارتی آب درون محفظه را گرم می کند اما در دستگاه های قهوه ساز خانگی از مبدل حرارتی استفاده نمی شود.

بررسی اجمالی دستگاه قهوه ساز بیانچی bianchi vending

دستگاه قهوه ساز اتوماتیک بیانچی bianchi مدل vending محصول کشور ایتالیا می باشد. این قهوه ساز مجهز به دو مخزن جهت پودر شکلات و  شیر و یک مخزن جهت دانه ای قهوه می باشد. برخی از مدل های bianchi نظیر :  Gaia espresso ، بیش از ۸ نوع نوشیدنی بر پایه قهوه را سرو می کند.

 

 

مشکلات رایج دستگاه بیانچی

  • دستگاه روشن نمی شود

  • یکی از بخشهای دستگاه ارور ارتباطی دارد

  • هنگام راه اندازی یک قسمت دستگاه مشکل دارد

  • دستگاه ارور می دهد و فعال نمی شود

  • یکی از میکسر و یا آسیاب های دستگاه روشن نمی شود

  • بخش بویلر یا آب گرم فعال نمی شود

  • نمایشگر و یا تاچ دستگاه مشکل دارد

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *